VI HOLDER JULEFERIE TIL 2 JANUAR 2025

Black Week tilbud udløber om

dage

timer

min.

sek.

  • 2-3 dages levering
  • Gratis gravering på alle varer
  • 4.8 stjerner på Trustpilot
  • Dansk shop & gravering i Danmark
  • Inspiration
GRATIS gravering på alt2-3 dage levering inkl. gravering
 Shopping Cart 0

Hvad kan vi hjælpe dig med?

Du kan også se alle vores FAQ kategorier forneden

Mest populære

Når du laver et design, så kan det være nødvendig at vi retter det lidt til.

Derunder gælder reklamation altså ikke, hvis skriften er flyttet lidt på produktet i forhold til designet.

Dette gør vi kun for, at lave den absolut perfekte gravering. 

På glas kan der ved en ny ordre godt være ændringer i eksempelvis skrift, da vi er flere der gravere og vi sætte det forskelligt op og ikke gemmer kundens opgave fra gang til gang. 

Når en vare er fremstillet eller tilpasset efter individuelle behov, og såfremt fremstilling eller tilpasning er påbegyndt, kan du ikke fortryde dit køb. Læs mere her.
Vi er kede af, at du har modtaget en vare, hvor der er fejl i. Du bedes sende en mail med dit ordrenummer, beskrivelse af fejlen samt et billede af fejlen. Derfra vender vi hurtigst muligt tilbage til dig, så du får klarhed på dit køb.

Jeg har tidligere bestilt en vare hos Jer og vil gerne bestille en ny, som skal ligne den vare, som jeg tidligere har modtaget hos Jer?

Dejligt, at du er tilfreds med det, som du tidligere har bestilt. Hver gravering er en individuel opsætning og en individuel tilpasning til produktet ud fra den ønskede indgraveringstekst, motiv m.m. Der kan forekomme små variationer i graveringen grundet den individuelle opsætning. Du må betragte hver gravering som et lille kunstværk. Har du en vare, som du tidligere har bestilt, som du ønsker, at den næste vare, som du bestiller, skal ligne, bedes du kontakte os på mail på info@dahlsgravering.dk med et billede af den tidligere indgraverede vare samt det nye ordrenummer samt oplyse i notefeltet ved bestilling af den nye varer, at det skal ligne en tidligere indgraveret vare og at du har sendt os en mail derom. Notefeltet, som du skal skrive dette i, ser du, når du udfylder navn og adresse i bestillingen. Herfra gør vi vores bedste for at gravere den nye vare, så det ligner den tidligere mest muligt. De vil aldrig være 100% ens. Vi bestræber os på at gøre det så tæt på som overhovedet muligt.